Termická analýza

Od roku 2013 zastupujeme tradičního německého výrobce přístrojového vybavení pro termofyzikální analýzu (zařízení pro metody: dilatometrie, termomechanická analýza, tepelná vodivost / prostup tepla, Seebeckův koeficient, gravimetrická sorpční analýza atd.) - firmu Linseis Meßgeräte GmbH na trzích v České a Slovenské republice. Firma RMI se tak vrátila ke svým kořenům; naše firma začínala v oboru jako výrobce zařízení pro termickou a termomechanickou analýzu (TMA, DMA, ...) a s přístroji z naší produkce se můžete setkat nejen v České republice ale i v řadě dalších zemí.

Firma Linseis nabízí kompletní škálu přístrojů pro termickou analýzu a to jak pro oblast  výzkumu a vývoje (R&D), tak i pro kontrolu kvality v oblastech jako jsou polymery, chemický průmysl, anorganické stavební materiály nebo například kontrola životního prostředí. Lze analyzovat tepelně fyzikální vlastnosti pevných látek, kapalin, prášků, past a tavenin.

Firma Linseis vyvíjí a vyrábí technologicky vysoce vyspělé a zároveň velmi robustní přístroje pro termickou analýzu. Firma dlouhodobě investuje do inovací a vývoje nových produktů a velmi úzce spolupracuje s vědeckou komunitou (zejména v Německu a USA). Díky tomu se stala jedním z předních světových výrobců přístrojů a zařízení pro termickou analýzu. Další informace můžete najít v souhrnném katalogu a na stránkách výrobce.

Webináře

Na stránkách firmy Linseis jsou volně k dispozici WEBINÁŘE věnované tématům termické analýzy. Webináře můžete spustit také na odkazech níže:

Měření termální vodivosti

Chipové DSC-1 a 10

Simultání termální analýza (STA)

Přehled termoelektrických měření

Chipové DSC s demonstrací měření

LFA (Termální vodivost) + software

Dilatometrie (CTE) + software

STA (TGA+DCS) + software

TIM-Tester (Thermal Interface Materials)


Produkty


© 2020, RMI, s.r.o. – všechna práva vyhrazena

Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA s.r.o. | Vytvořeno na WebArchitect | SEO a internetový marketing

Nahoru ↑